Member of the Dermoshop Group

Tyttöfutarit onnistuivat varainhankintatavoitteessaan

Sundom IF F06-07 – jalkapallojoukkue kokeili Mosho-varainhankintakampanjaa ensimmäistä kertaa ja onnistui varainhankinnassa yli tavoitteiden.

Kampanjan yhteyshenkilönä toiminut Lotta Östman-Klemets oli tyytyväinen joukkueen myyntiin ja siihen, että tuotteita oli helppo myydä. Sähköinen tilausjärjestelmä toimi hyvin eikä myyntikampanja rasittanut häntä ylimääräisellä työllä.

– Emoyhtiö Dermoshopin tunnettuus oli eduksi monelle Mosho-tuotteita ostaneelle, joten tuotteet menivät hyvin kaupaksi sukulaisille, tuttaville sekä työkavereille. Lähes kaikki joukkueen vanhemmat osallistuivat Mosho-kampanjaamme ja saimme kerättyä kivan summan joukkueen toimintaan ja hankintojen kattamiseen, Lotta kertoo.

– Myös tytöt itse olivat ahkeria myyjiä ja kävivät kiertämässä naapureiden ovilla ja isovanhempien luona.
Yksi kiitosta saanut ominaisuus oli se, että jokainen myyjä pystyi tilaamaan myymänsä tuotteet itse suoraan kotiin silloin kuin itselle parhaiten sopi.

– Jos tilauksia oli isompi määrä, niin oli kiva jakaa jo ensimmäiset ja tilata sitten lisää, Lotta kommentoi.

Suositeltu kampanja-ajan kesto on viisi viikkoa, ja sen aikana ehtii tehdä useammankin tilauksen tarvittaessa.

Tuotteet saivat myös kiitosta niiden kauniin ulkonäön sekä laadukkaiden pakkausten ansiosta. Lotta kertoi myös, että etenkin miespuoliset asiakkaat olivat innoissaan Mosho-tuotteista, sillä Man-pakkauksen tuoksut olivat miesten mieleen. Asiakkaat toivoivat hajustamatonta vaihtoehtoa valikoimaan, ja iloksemme kerroimme että sellainen on tulossa myyntiin maaliskuussa!