Member of the Dermoshop Group

Mosho-varainkeruu mahdollisti pelimatkan

Mosho-kampanja siivitti Lappeenrannan Pesä ysien D-tytöt pelireissulle. Varainkeruulle asetettu myyntitavoite toteutui ja sillä saatiin kuitattua koko pelimatkan bussimaksut. Varainkeruu oli koko joukkueen yhteinen ja onnistunut juttu.

-Kaikki joukkueen jäsenet osallistuivat myyntitoimintaan ja suurin osa joukkueen jäsenistä myös pääsi mukaan pelimatkalle, johon kampanjan tuotto käytettiin, Tiina Anttonen kertoo.

Anttonen toimi joukkueen Mosho-kampanjan yhteishenkilönä ja koordinoijana sekä osallistui myös itse aktiivisesti myyntityöhön. -Varainhankinta sujui hyvin. Meillä joukkueenjohtaja vastasi kampanjan toteutuksesta. Hän antoi ohjeet ja kannusti väkeä osallistumaan. Tuotteita myi jokainen joukkueen jäsen ja perhe.

Kampanja sujui jouhevasti sähköpostia ja nettiä hyödyntäen. – Myyntiohjeistus tapahtui pääasiassa sähköpostin välityksellä. Tuotteet tilattiin suoraan joukkueen oman Mosho-sivun kautta ja jokainen myyjä sai tuotteet kotiinsa jakaakseen ne tilaajille, Anttonen kuvailee kampanjan sujumista.

Anttosen mukaan jokaiselle myyjälle asetettiin oma myyntitavoitteensa, mutta oman osuutensa sai kuitenkin hoitaa ilman stressiä ja pakkoa. Se tuotti tulosta. – Kampanja-aika oli Moshon suosittelema viisi viikkoa ja kampanja toteutettiin huhti-toukokuun aikana.

Joukkue toteutti Mosho-kampanjan nyt ensimmäistä kertaa. Seuraavan Mosho-kampanjan aika on heillä mahdollisesti jo ensi kaudella.
-Satuin lukemaan Mosho-varainkeruusta Dermolehdestä ja innostuin ajatuksesta. Mielestäni hyvä myyntituote on sellainen, jota kaikki tarvitsevat, Anttonen toteaa Moshon valinnasta.

Mosho onnistujat pesa-ysien-d-tytot