Member of the Dermoshop Group

Mosho-tuotteita myymällä keräsimme varoja joukkueellemme

Joukkuevoimistelujoukkue Lidia vanhempineen kokeili Mosho-varainkeruukampanjaa ja kampanja tuotti kivasti lisävaroja joukkueen menoihin. Mosho-tuotteita myytiin kevään ja alkukesän aikana, jolloin tuotto hyödynnettiin joukkueen kilpailumatkoihin.


Lidia-joukkueen yhteyshenkilönä toimi Terhi Rasku, joka oli tyytyväinen ensimmäiseen varainkeruukampanjaan.  Järjestelmä oli omasta mielestäni helppokäyttöinen, kun ensin vain perehtyi kunnolla sen toimivuuteen. Nopeutti paljon tilaamista ja säästi aikaa ja hermoja kun ei tarvinnut erikseen käydä läpi paperisia tilauslomakkeita, kertoo Terhi.

Yhteyshenkilönä minun oli helppo seurata reaaliajassa netin kautta myynnin kehitystä, ja näin pysyin koko ajan mukana missä mennään ja paljonko on kerättynä, Terhi lisää.

Jouduin muutamaan otteeseen olemaan yhteydessä Mosholle, ja joka kerta sain todella ammattitaitoista ja ystävällistä palvelua. Palvelualttius yrityksessä on todella mainitsemisen arvoista. Asiakkaan merkitys on yrityksessä oivallettu oikein. Jokaiseen kysymykseeni sain myös vastauksen, kiteyttää Terhi.

Mosho lähettää varainkeruukampanjan aloittaneille näytepakkauksen, jonka avulla tuotteisiin on helppo tutustua. Terhin mielestä pakkaus oli kätevä apu, sillä asiakkaat saivat konkreettisesti hypistellä, tuoksutella ja kokeilla tuotteita. Näytepakkaukset suorastaan vietiin käsistä kun niitä laittoi esille. Ihmiset tuntevat Dermosil-brändin ja näin ollen myyntikin oli helpompaa, kertoo Terhi.